Pages Menu
Categories Menu
ban 2 copy

Cum ajuta instalarea de odorizante profesionale la imbunatatirea afacerii tale?

Stim cu totii ca pentru a fi alegerea preferata a clientilor trebuie sa construim o puternica imagine a brandului nostru in mintea acestora. Practic, tot ce se dezvolta pe linie de marketing intr-o afacere are un singur obiectiv central: consolidarea imaginii brandului in fata clientilor. In virtutea acestui ideal, agentii de marketing apeleaza la strategii diverse, complementare, incercand in mod continuu sa diferentieze un brand personal fata de brandurile concurente.

In  aceasta valtoare competitiva, cei mai exigenti critici raman clientii, care sunt din ce in ce mai sensibili si mai greu de impresionat. Din acest motiv, va prezentam o alternativa inovativa pentru a atrage clientii: parfumarea spatiului folosind odorizante profesionale. O aroma placuta intr-un spatiu comercial se poate dovedi inspirationala pentru clienti si, mai mult, consolideaza calitatile brandului in mintea acestuia.

Practic, de cate ori achizitionam produse sau servicii suntem direct influentati de starea de spirit pe care o avem in momentul respectiv, cu cat ne simtim mai confortabil, cu atat creste si dorinta noastra de a petrece mai mult timp intr-un loc si de a lua decizii de cumparare.

Asadar, principala problema pe care omul care detine o afacere trebuie sa o rezolve este starea de spirit a clientilor si, totodata, a angajatilor. Astfel, de-a lungul timpului, putem observa cum s-a dezvoltat coloristica in spatiile comerciale, asezarea produselor, lumina, muzica ambientala, totul culminand cu utilizarea aromelor.

De acum exista posibilitatea ca fiecare experienta a clientilor cu brandul tau sa fie una memorabila, unica, despre care sa povesteasca si cunoscutilor sai. Nu trebuie decat sa-i oferi o atmosfera cat mai placuta atunci cand vine la tine.

Beneficiile aroma marketingului:

  • Contribuie la fidelizarea clientilor
  • Atrage clienti noi
  • Ofera clientilor experiente si senzatii noi
  • Contribuie la consolidarea brandului
  • Ajuta la crearea unei legaturi afective cu clientii
  • Imbunatateste productivitatea angajatilor
  • Duce la cresterea vanzarilor